De partners van de VZW

Een vereniging zonder winstgevend doel kan niets realiseren zonder de steun van velen, van individuele en corporate leden en ook van organisaties die in natura steunen. Onderstaande partners zijn we zeer dankbaar voor de expertise die ter beschikking stellen van de vzw. De vzw is ook steeds dankbaar voor financiële steun. Wie ook financieel steunt, te allen tijde blijft de vzw haar onafhankelijkheid getrouw.

Bayer is een wereldwijd opererende onderneming met kernactiviteiten in de Life Science-sectoren van de gezondheidszorg en de voeding. Bayer wil met zijn producten en diensten de mens tot nut zijn en bijdragen om oplossingen te vinden voor de belangrijke uitdagingen die een groeiende en verouderende bevolking met zich meebrengen. Tegelijkertijd wil Bayer zijn rentabiliteit verhogen en waarde creëren via innovatie en groei. Bayer hecht veel belang aan duurzame ontwikkeling. Wereldwijd staat Bayer synoniem voor vertrouwen, betrouwbaarheid en kwaliteit.

Persona Accountants onderscheidt zich van andere organisaties die met gevarieerd advies bedrijven ondersteunen, omdat het sterk is in het begeleiden van bedrijven in elke ‘levensfase’: bij opstart, bij aanpassing van strategie, bij overdracht, fusie of overname. Het denkt graag met zijn klanten mee en wijst ook op mogelijke opportuniteiten. De dienstverlening wordt gekenmerkt door hoge betrokkenheid, efficiëntie en pro-activiteit. Persona Accountants ondersteunt graag de VZW Patiënt Empowerment met raad en daad omdat het graag mensen helpt die een goed doel willen verwezenlijken. Het draagt zijn steentje bij door het verlenen van bijstand een aantal maatschappelijk waardevolle projecten.

Key-Vision is een marketing- en communicatie-adviesbedrijf dat helpt bij het implementeren van de marketing-gedachte in uw activiteiten door middel van co-creatie en coaching. Rolf Verlinden: “We ondersteunen de vzw Patient Empowerment omdat we geloven dat de resultaten ervan zullen bijdragen tot een vlotter en draaglijker genezingsproces bij langdurig zieke mensen.”

TomatoLab creëert unieke verhalen op maat van zijn opdrachtgevers, door de juiste experts samen te brengen waarbij kwaliteit, meerwaarde en vertrouwen centraal staan. Vincent Knecht: “Tomatolab gelooft in de meerwaarde van Patiënt Empowerment omdat ook hier dialoog en vertrouwen essentieel zijn en een positieve impact kunnen hebben op het herstelproces van zieken.”

Leleu Group is van oorsprong een familiebedrijf dat opgericht werd in 1938, ondertussen bestuurd door de 3de generatie. Vandaag is het via diversificatie een ‘full service dienstenbedrijf’ in de grafische sector. De klant staat ‘centraal’ en alles wordt gedaan om de klant maximaal te ‘ontzorgen’. Expertise en ervaring in de sector zijn er een absolute zekerheid. Leleu Group steunt graag de VZW Patiënt empowerment in haar communicatie naar haar doelgroepen. Hans Leleu: “Wij geloven in de kracht van dialoog tussen patiënt en zorgverlener, die aanzet tot een sneller herstel vanuit het gevoel ook effectief betrokken te zijn bij het genezingsproces”.

Verhoest Verzekert is een kantoor gespecialiseerd in verzekeringsoplossingen voor particulieren, zelfstandigen en ondernemers. Daarbij wil het vooral een partner zijn die haar klanten helpt om hun dromen te realiseren en hun toekomst veilig te stellen. Zij onderscheiden zich door maatwerk en het ontzorgen van hu n klanten is voor hen een absolute prioriteit. Hanz Verhoest: “Het ondersteunen van een patiëntenvereniging als Patient Empowerment VZW vinden wij een belangrijk onderdeel van één van onze bedrijfswaarden.”

Bij Vinckbusiness hoeft u zich geen zorgen te maken. Webdesign, wireframing, webdevelopment (met een focus op WordPress en Angular Development) & hosting: wij ontwerpen, bouwen en onderhouden uw website. Met onze unieke werkstijl -op basis van vertrouwen en een persoonlijke klantenrelatie- garanderen wij een succesvolle samenwerking! Robin Vinck: “Wij steunen de VZW omdat Patient Empowerment cruciaal kan zijn bij een sneller en spoediger herstel van de patiënt.”

De beleving van de patiënt is gebaseerd op zijn ervaringen met de diagnose van zijn ziekte, zijn therapeutische behandeling, zijn relatie met de verzorgers, de impact van de ziekte op zijn sociale, familiale en professionele leven, enz. Indien alle voorgaande aspecten in rekening worden gebracht, geloven we bij Pfizer dat dit kan bijdragen tot het ontwerpen van een zorgtraject en gezondheidssysteem ontwikkeld voor, maar vooral met de patiënt. Dit is de reden waarom Patient Empowerment ons nauw aan het hart ligt en wij de vereniging steunen. De patiënt actiever betrekken bij het management van zijn ziekte, en ook bij zijn interacties met het verzorgend personeel, past perfect in onze visie van een zorgtraject waarin de patiënt centraal staat.

The only way is up. Dat is onze visie. Als boutique digital marketing agency begeleiden we ondernemingen en organisaties naar digitale maturiteit. Via doordachte strategieën, online marketing tactieken en data helpen wij straffe resultaten te behalen.
Organisaties in de zorg- en welzijnssector streven naar kwalitatieve dienstverlening. Perceptie van patiënten, cliënten, bewoners of bezoekers is daarbij een belangrijke graadmeter. Ook geëngageerde medewerkers spelen daarbij een sleutelrol. BING Research is een gespecialiseerd marktonderzoeksbureau dat perceptie in kaart brengt en vergelijkt met de sector. Zo ondersteunen en adviseren we organisaties in hun streven naar hogere tevredenheid, loyaliteit, motivatie,… We doen dit door zelf in te zetten op een duurzame relatie met onze partners. Wij willen hen telkens opnieuw een wow-gevoel bezorgen. Onderzoeksresultaten stellen we visueel aantrekkelijk voor. Cijfers op zich zeggen niet alles: we helpen steeds bij de interpretatie. Dat vraagt immers ervaring. Zowel kennis over marktonderzoek, als over HRM, zorgmarketing, marktsegmentering en inzicht in recente trends en ontwikkelingen stellen we ter beschikking. De vzw Patiënt Empowerment zien we als een bondgenoot in het streven naar excellente gezondheidszorg aan patiënten.